Spatial design (ruimtelijk ontwerp) kruist de grenzen van (landschaps)architectuur, interieurontwerp, kunst, grafisch ontwerp en productontwerp. Op dit raakvlak van disciplines bedenkt TdH Spatial Concepts oplossingen en formules voor ruimtelijke omgevingen waar mensen geïnformeerd, vermaakt en verleid moeten worden. Plekken waar mensen zich prettig voelen, zich goed kunnen oriënteren en in beweging komen. Waar communicatie mogelijk is en bereidheid ontstaat om informatie op te nemen, om te genieten en om te kopen. Op straat en op het plein. In parkeergarages, passages, winkels en kantoren. In stations en stadions. In (pret)parken, musea, recreatiegebieden en natuur. De spontane of gezochte ontmoeting tussen ruimte en mensen kent haar eigen wetten en regels. TdH Spatial Concepts voelt zich thuis in dit speelveld!

Wat TdH Spatial Concepts kan betekenen voor uw ruimtelijke inrichting!

Goed gastheerschap betekent dat u kunt inspelen op de behoeften van uw bezoekers. Als beheerder in de openbare ruimte. Als verantwoordelijke voor een winkelcentrum of informatiecentrum. Als organisator van een beurs of expositie. TdH Spatial Concepts kent de menselijke maat en gedragingen. De routines van mensen onderweg. De honger naar informatie van mensen die ergens voor het eerst zijn. De gevonden tijd in publieks- en verblijfsruimtes. Wij willen dat uw bezoekers zich welkom voelen in de juiste ambiance. Dat uw klanten snappen waar ze zijn en wat er van hen verwacht wordt. Dat zij beschikken over actuele informatie. En dat uw boodschap en merk worden uitgedragen. TdH Spatial Concepts ontwerpt en realiseert inrichting, routing, aankleding, objecten, infosystemen en (interactieve) installaties.

Bel voor een meeting met TdH Spatial Concepts naar 072 5115114 en vraag naar Virginie Mercier, Matthijs Beentjes of Willem de Haas.

Bezoekerscentrum De Nederlandsche Bank

Opdrachtgever: De Nederlandsche Bank

Opdracht: Vernieuwen van een deel van de vaste tentoonstelling in het bezoekerscentrum van De Nederlandsche Bank. De exhibits laten de voordelen van de Euro en één Europa zien. Een korte, historische film presenteert de totstandkoming van de Europese Unie en het ontstaan van de Euro. Het bezoekerscentrum is gericht op scholieren van de middelbare school.

TdH Spatial Concepts heeft in opdracht van De Nederlandsche Bank onderdelen van de tentoonstelling in het bezoekerscentrum van De Nederlandsche Bank vernieuwd en een film over de EU en de Euro geproduceerd. Voor de doe- en beleefwanden met uitleg over de EU en de Euro heeft TdH nieuwe exhibits bedacht en uitgevoerd. Deze onderdelen zijn opgenomen in de vaste tentoonstelling van De Nederlandsche Bank die gericht is op scholieren van de middelbare school die in groepsverband het bezoekerscentrum bezoeken. Een belangrijk onderdeel van de tentoonstelling is de korte, historische film die TdH heeft bedacht en uitgevoerd.


TdH heeft het verhaal over het ontstaan van de Europese Unie en de Euro vertaald naar de belevingswereld van de scholieren. Bijna zeventig jaar Europese historie is samengevat in een pakkend verhaal van vier minuten. Voor de bestaande tentoonstelling heeft TdH een nieuwe doe- en beleefwand bedacht, vormgegeven en uitgevoerd. In deze wand heeft TdH twee exhibits bedacht die op een speelse manier de voordelen van de Euro en één Europa laten zien. Zo wordt een complex onderwerp begrijpelijk gemaakt voor een jonge doelgroep. Door meerdere opstellingen in de tentoonstellingsruimte in één sfeer samen te brengen, creëerde TdH eenheid in nieuwe en bestaande onderdelen.

Bezoekerscentrum De Nederlandsche Bank

TdH Spatial Concepts

deze pagina delen