Door internet en social media zijn consumenten mondiger en krijgen zij in toenemende mate het gelijk aan hun kant. Tegenover de transparantie van internet staat een overkill aan informatie. Verzuipt uw organisatie in het moeras van reclame en zapgedrag? Of bent u in staat om met kop en schouders boven het maaiveld uit te stijgen? TdH Advertising levert het fundament om te scoren. Naamsbekendheid, traffic en een heldere positie in de markt; wij maken uw merk sterk met aantrekkelijke themareclame, recht voor zijn raap actiereclame en ondersteunende promotie binnen uw organisatie. Uw verkoopbelofte verpakken wij in een hartveroverende campagne met traditionele en nieuwe middelen. Zodat klanten weten dat uw organisatie bestaat en waar uw organisatie voor staat. Dat maakt het zaken doen een stuk makkelijker.

Wat TdH Advertising kan doen om uw verkoop te stimuleren!

Het DNA, de doelstellingen en de doelgroepen van onze opdrachtgevers zijn de basis voor idee en creatie. TdH Advertising ontwikkelt duidelijke en verrassende reclamecampagnes voor bedrijfsleven en overheid. Wij bedenken ondersteunende acties om de boodschap kracht bij te zetten. Wij werken integraal en schuwen complexe en non-commerciële boodschappen niet. TdH Advertising is onafhankelijk en kan middelenvrij opereren. Van print en winkelvloer tot massamedia, buitenreclame, guerrilla en digitale middelen. Per opdracht gaan wij voor de beste aanpak en zichtbaarheid. Timing, vorm, boodschap, creatief concept, frequentie en de juiste media zijn ingrediënten voor een effectief resultaat. Bij iedere campagne adviseren wij over een mediaplan en verzorgen de bijbehorende planning en inkoop.

Bel voor een meeting met TdH Advertising naar 072 5115114 en vraag naar Virginie Mercier, Matthijs Beentjes of Willem de Haas.

N201

Opdrachtgever: Provincie Noord-Holland

Opdracht: Tussen 2006 en 2011 heeft de provincie Noord-Holland gewerkt aan de N201, de provinciale weg tussen Aalsmeer en Uithoorn. TdH Design heeft de billboards langs de weg ontworpen waarop de werkzaamheden werden gecommuniceerd. TdH heeft gekozen voor de pay-off ‘De nieuwe N201. Weg van iedereen’, gecombineerd met foto’s van weggebruikers van de N201. Een positieve insteek voor een project waar weggebruikers vaak het negatieve van inzien. De campagne is voor iedereen herkenbaar, daar iedereen een gebruiker is van de N201.

N201

TdH Advertising

deze pagina delen