Het organiseren van een uniek evenement begint bij duidelijke doelstellingen en een ambitieuze opdrachtgever. TdH Events adviseert, inspireert, neemt zorg uit handen en voegt kwaliteit toe. Wij ontwikkelen en organiseren evenementen met hart en ziel. Van het bedenken van een concept of thema tot en met de publicitaire begeleiding en verslaglegging (tekst, foto’s en film). TdH Events staat voor merkbeleving en het uitdragen van uw boodschap. Wij geven een evenement identiteit en zorgen dat de uitingen, de locatie, de aankleding, het programma, het amusement, de speeches, de catering en de communicatie voor het evenement elkaar daarin versterken. Met een goede voorbereiding en een strakke regie zorgt TdH Events dat uw evenement alles wordt wat u er van verwacht. Eén concept, één regisseur, één boodschap. Beleving is hét medium!

Wat TdH Events kan bijdragen aan het succes van uw evenement!

U wilt uw relaties verrassen en binden met een bijzonder evenement? TdH Events zorgt voor inhoud, beleving en professionele communicatie met uw doelgroep en relaties. TdH Events werkt op maat en heeft de ervaring en slagkracht om snel en kwalitatief uw evenement op niveau te organiseren. Wij zijn onafhankelijk en niet gebonden aan vaste leveranciers en locaties. Wij adviseren u graag over de aanpak en impact van evenementen. U kunt denken aan opening pand, verkoopmanifestatie, beursdeelname, productintroductie, klanten- of relatiedag, kick-off, workshop, seminar, jubileumfeest, festival, promotietour, gebiedspromotie, toernooi, première, concert, open huis, wedstrijd, prijsuitreiking, personeelsfeest of themadag. U huurt TdH Events in voor eventmanagement, creatie en communicatie.

Bel voor een meeting met TdH Events naar 072 5115114 en vraag naar Virginie Mercier, Matthijs Beentjes of Willem de Haas.

Overheidscommunicatie 2.0

Opdrachtgever: Nederlandse vertegenwoordiging Europese Commissie

Opdracht: Organiseer een netwerkbijeenkomst over Overheidscommunicatie 2.0. Met instrumenten als social networks, media sharing sites, (sociale) nieuwssites, forums, blogs en wiki’s zijn er open discussies en is er continu interactie. De dialoog is grenzeloos geworden in tijd, plaats en vorm. Tijdens de netwerkbijeenkomst werd gediscussieerd over de rol hierin van de overheid. Ook werd de community Vraaghetdeeu.nl gelanceerd. Op deze website worden vragen aan de Europese Commissie gebundeld tot een duidelijk overzicht.

Namens de vertegenwoordiging van de Europese Commissie in Den Haag organiseerde TdH Events een netwerkbijeenkomst over Overheidscommunicatie 2.0. TdH creëerde een (digitale) setting waar interactie en discussie centraal stond.

De netwerkbijeenkomst in de hippe Caballero fabriek in Den Haag was toegankelijk voor iedereen die zich betrokken voelt bij de ontwikkeling van overheidscommunicatie anno nu. Met instrumenten als social networks, media sharing sites, (sociale) nieuwssites, forums, blogs en wiki’s zijn er open discussies en is er continu interactie. De dialoog is grenzeloos geworden in tijd, plaats en vorm.

Overheidscommunicatie kan zich niet onttrekken aan de behoefte aan interactiviteit en co-creatie die er bij burgers leeft. Oude communicatiestijlen (zender-ontvanger) verliezen hun effectiviteit in een groeiende digitale omgeving. De discussie rondom de zogenaamde 'open data' (ontsluiting van overheidsinformatie aan burgers) voegt hier nog een extra dimensie aan toe. De vertegenwoordiging van de Europese Commissie in Den Haag is daarom '2.0-proof' gemaakt.

Dat werd getoond tijdens de bijeenkomst over Overheidscommunicatie 2.0. De community Vraaghetdeeu.nl werd gelanceerd. Op deze website worden vragen aan de Europese Commissie gebundeld tot een duidelijk overzicht. Op de website wordt kennis van specialisten gecombineerd met kennis van experts uit de samenwerking.

Een panel bestaande uit Annemarie van Campen (Verse Overheid), Bert van Maele (sectorhoofd 2.0 & sociale media, Europese Commissie Brussel) en Bart van der Meij (management consultant & coach) discussieerde over het inrichten van een online plek waar open data gevonden kunnen worden en over het aanbieden van widgets. De discussies werden geleid door dagvoorzitter Martin Borman van Verse Overheid. De deelnemers in de zaal konden meediscussiëren via de 'open' microfoon en via Twitter.

Er ontstond veel interactie tussen het panel en de deelnemers. In de zaal werd flink gediscussieerd over de rol van de overheid in sociale media en ook op Twitter (#euinnl) werden meningen geventileerd. Een discussiepunt was bijvoorbeeld of een ambtenaar beleidsmatig actief mag zijn in sociale media of dat deze rol is weggelegd voor de bestuurders? En in welke hoedanigheid is deze persoon dan actief, als privépersoon of als medewerker van de overheid?

Naast de rol van de overheid in sociale media werd ook gesproken over de inhoud die daarop wordt gedeeld. Kan de overheid vrijuit experimenteren of moet alles in regels en richtlijnen zijn vastgelegd? Bert van Maele noemde daarbij het werk van de Belgische vertegenwoordiging van de EU als voorbeeld. Daar wordt vrijuit getest met het inzetten van sociale media en worden strakke kaders bij voorkeur vermeden.

De discussies, gesprekken en voorbeelden leverden belangrijke input op voor de verdere ontwikkeling van Overheidscommunicatie 2.0 in Nederland.

Overheidscommunicatie 2.0

TdH Events

deze pagina delen